1) Aloitin aamun -2 nälässä, mutta haluttomana syömään mitään flunssan vuoksi. Join kupin hunajavettä. Olisin ehkä nauttinut pelkästä kuumasta vedestä enemmän, mutta se vaihtoehto ei tullut mieleeni. Yleensä juon teetä, mutta flunssaisena se alkaa tökkiä. Söin pari palaa suklaata (mulla on tosiaan joku juttu tuon suklaan kanssa meneillään...).

2) Lounaaseen mennessä olin hyvässä +3 nälässä eli reippaassa, hyvältä tuntuvassa syömävalmiudessa! Ja tein vihdoin kotona tortillapizza, josta olen haaveillut varmaan kuukauden. Ja hyvää siitä tuli, söin puolitoista läpyskää.

3) Nyt olen pikkuhiljaa muiden puuhien ohessa syönyt jälkkäriksi suklaita, jotka maistuvat kyllä ihan hyvälle, mutta vähän mitään sanomattomalle --- ja silti olen jatkanut niiden syömistä. Niistä alkaa olla vähän huonoa oloa ilmassa. Huono olo johtunee maidosta (jolle olen allerginen), sokerista ja lisäksi flunssasta, eli kovin huikeita oloja tässä ei voisi edes odottaa. Mutta olisin ehkä voinut keksiä jotakin sellaista nautinnollista jälkiruuaksi, josta ei näitä jälkeisiä tarvitsi potea. Mitähän se olisi voinut olla?
Päätän lopettaa itseni kiusaamisen ja konvehtien popsimisen.

4) Iltapäivällä seuraan nälän kehittymistä:
14.15       +1,5    
periaatteessa välipala-aika, mutta oikeastaan en ole nälkäinen, juon kuumaavettä kurkun karheuteen.
15.15       -1, mutta syömisen aloitettuani nälkä tuntui kovemmalta kuin olin aluksi arvioinutkaan. Söin kolme paahtoleipää papulevitteellä, gomasiolla ja kurkulla päällystettynä.
16.15      +1 melko tyytyväinen olo

5) 18 tienoossa syön päivällistä: yksi tortillapizza ja punakaali-ananassalaattia. Nälkätuntemuksia ehkä -1,5.
Illalla syön vielä vaan lisää niitä konvehteja, en oikein  ymmärrä miksi ja harmittelen, kun en keksi parempaa vaihtoehtoa. Syönkö niitä nyt vaan "alta pois"...? Tosi turhaa, voisin säästää myöhemmäksi, jakaa muille tai vaikka heittää ne pois. Enpä niistä juuri nauti näes.
klo 19.20 olo vähän huono, kylläisyys +3,5.